Friday, September 7, 2018

ESSENCE ALL ABOUT MATT FIXING COMPACT POWDER

Zdravo! Ovo mi je prvi puda da pišem recenziju tako da sam malo skeptična oko svega ovoga,ali ok.
Ovaj essence puder kupila sam prije kojih mj. dana  u dm-u.Prije njega sam koristila neki maybelline kompaktni puder i svidio mi se iz razloga što imam izrazito suhu kožu i nemogu koristiti bilo koji.čula sam jako dobre stvari o tom essence puderu i stvarno sam se uduševila.






Povezana slika
Iskreno imate sve moje preporuke jer je odličan i ako imate suhu kozu neće vam ju isušiti nego će je samo ljepo izmatirati.
Eto to bi bilo sve od mene za danas.Lp!

                                                                                                                                       Lolla

No comments:

Post a Comment